fredag 5 juni 2009

Symaskins-krångel-test! Det blev en kudde!

Efter att ha försökt sy klädseln till motorcykelsadeln (vilket inte gick) så blev symaskinen lite konstig... Efter lite mekande, skruvande och smörjande var det dags att testa om den skulle funka...
Så jag klippte till lite sammet som jag hade liggande (en fd aldrig färdigställd medeltidsklänning) och lite leopardpäls. Testlappar har aldrig varit min grej!
Resultatet blev helt okej, huvudsaken är att symaskinen fungerar igen *jippi*
(men jag tror det kan behövas en service... det skramlar fortfarande)
Lillen är inne i en "kuddperiod" och tyckte åtminstonne att den var toppen som leksak!
I gott sälskap ;)
(Humprey Bogart)

1 kommentar:

  1. Du har en supermysig blogg, jag kommer hälsa på fler ggr =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!