torsdag 25 juni 2009

Filmisar! Vilka skulle du vilja ha i dag?

För ett tag sedan så gjorde Betty Lou ett inlägg om sitt sovrum där jag fick syn på den här bilden!
Frågan jag stälde då var: "Varör finns det inte filmisar nu förtiden att samla på?" Jag menar, ungar samlar ju fortfarande på hockeykort, fotbollskort osv!
VARFÖR kan vi inte samla på filmisar längre?
Jag vet vilka som jag hellst av allt skulle vilja ha som filmisar (även om det är många jag skulle vilja ha!)
Men fick jag bara välja två så skulle jag välja dessa!
Kate Beckinsale spelade Ava Gardner i "The Aviator" men har spelat underbara roller i Jane Austens "Emma", Cold Comfort Farm" mm.
(Bild lånad härifrån)

och Cate Blanchett!
Galadriel i "Sagan om ringen", "Elisabeth I", The Aviator" och "Benjamin Button" är några av filmerna hon varit i!
Bild lånad härifrån

I saw Betty Lou´s collectings of all old movie stars collectible cards and started to wonder why there is no more collectible cards of morden acters and moviestars.
If I had to choose only two collectible cards I would have chosen Kate Beckninsale and Cate Blanchett!

Ses snart igen!

/Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!