onsdag 25 november 2009

Jumper!

Nu är den klar!
Jag hade tänkt att jag skulle ha två röda rosetter i urringningen, tyvär var såg det bättre ut i teorin än i verkligheten.
Jag har även hunnit färdigställa ett par byxor i 40tals/pinup stil men jag hade vid fototilfälet redan fått pankakssmet och svartvinbärssylt på dem... Inga byxbilder i dag med andra ord ;)

It is finnished! Í have also made myself a pair of trousers in a pinup/ 40´s style, but at the photomoment I also added spill of pancakes and blackcurrant jam... No pitchures of those to day in other words ;)
Ses snart igen!
/Nadja

7 kommentarer:

  1. Åh, vilken häftig! Coolt att kunna sticka sina egna kläder! :-) (jag har stickat två halsdukar, mer än så vågar jag mig inte på!) :-)

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilken snygg! Jag nog säkert inte ens sticka en halsduk.

    SvaraRadera
  3. Hippiemamman: Visst vågar du sticka mera! En polaokrage kanske? Mössa och halsduk i ett ;)

    Catharina: Tack!

    Mammagladh: Klart att du kan sticka! Alla kan- man måste bara våga!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin jumper! Riktigt tjusig. Här har stickningen hamnat lite på hyllan, håller på för fullt med en virkar babyfilt till en väninna...

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad duktig du är på att sticka´1
    den var jättefin din jumper.
    Lisa

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!