torsdag 19 november 2009

Apelsin och vanilj- Äkta vanilj!

Min första feberfria dag kokade jag apelsinmarmelad!

Jag önskar att jag hade ett bättre objektiv så jag kunde visa er de små svarta vackra prickarna från vaniljstången som jag ochså hade i... men ni får helt enkelt ta mig för mitt ord! Det både ser härligt ut och smakar underbart!

My first day without fewer I celebrated with making Orange marmelade.
I wished I could share with you the small black beautiful seeds from the vanilla pod I added.
You have to take my word for guarantee- it looks and tastes heavenly!

Ses snart igen!
/Nadja

3 kommentarer:

  1. Åh du är så händig! Eller kreativ? Vilket ord passar egentligen bäst? Jag vet inte, men du är bra duktig!

    Hörde jag feberfri dag? Sms:ar dig under dagen (ja, det är ju efter midnatt!) ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kära vän! Angående marmeladen är jag inte särskílt kreativ, jag gör bara som det står i receptet ;)
    Och receptet kommer från "En liten smula" och hennes båda böcker (Therese Wikström).

    SvaraRadera
  3. Åhh, det ser sååå gott ut.

    Hoppas ni har haft en trevlig helg.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!