söndag 15 november 2009

Vad härligt att få drömma och fantisera ibland!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag tyvär begränsat med tid just nu MEN jag måste bara visa er några saker! Jag köpte nämligen några pyssliga tidningar till mig *hehe*
Ottobre Designs barnnummer var den ena.
Now when I´m out of sparetime I bought two magazines, I need something to dream about ;)
And of course I need to show you what makes my heart beat a little faster ;)
First out is Ottobree´s children magazine!

Visst skulle Lillen se dundertjusig ut i en sån här outfit! Som en liten Engelsk godsägare :)
Don´t you think my son would look lovely in an outfit like this! Like an Brittish landovner ;)
Designer Knitting var den andra tidningen!
Se här!
Designer Knitting was the second mag I bought! (Link above) Look at this!

Den tredje från vänster har jag fastnat för!
I love the third from the left!
Här är det den andra modellen från vänster! Men jag skulle välja att sticka den i en plommonton eller jordnära grön.
Vad gör er inspirerade? Vad gör ni när ni har lite tid och vill få lite inspiration? Ni gör mig så glad när ni säger vad ni tycker!
Here it´s the second from the left! But I`d prefer to make one in plum or in a earthcollord green.
What makes you inspierd? What do you do when you are out of time? Please, do share your thoughts!
Ses snart igen!
/Nadja

3 kommentarer:

  1. Kavajen är ju underbart jätte söt!
    När det kommer till "halsdukarna" (i brist på bättre ord) skulle jag vilja något i stil med nr 2 från vänster :)

    Vad som gör mig inspirerad? Jag vet inte, musik tror jag :) Men det är nog för att jag skriver mycket, det är så mycket känslor i musik, men legat lågt de senaste året :)

    Blir även inspirerad av dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Catharina: Vi kanske ska börja med att sticka lite då! Känns som att färgen passar dig!
    Vad härligt att skriva! Du får ta upp det igen! Och tack! Vad gullig du är :)

    SvaraRadera
  3. Ja, vi kanske skulle det! Fast den måste krama mindre om armarna, så jag kan ha den under jackan... *alla dessa funderingar*

    Vad gör du på onsdag? :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!