torsdag 12 november 2009

Drömmar i ylle! Önskar mer tid...

Den här kjolen är jag bara så kär i!
I´m in love! With this skirt!

Just nu så har jag inte så mycket tid tyvär... Men man kan ju alltid drömma och hämta inspiration! Eller hur!?!
Jag vill sy något i tunn ylle, det här är vad jag vill inspireras av!
Bilden ovan härifrån
At the moment my time for new projects are restricted... What a luck that dreaming ang sercing for inspiratin is free!
I want to sew something in thin wool, this is what I get inspierd of!
Pitchure above from this place
En dräkt skulle inte vara fel att få tid att sy.
Den här dräkten tycker jag ser väldigt trevlig ut. Det trevliga med dräkter är att man kan använda det som en dräkt men att kunna bara använda en del i kombination med andra kläder.
I´d love to make a suit! This one mabey! I love suits beccause they are so versitaile!
Nå ja, jag har lite marin bommullstwill som ska bli ett par byxor först, dessutom har jag lovat att sy något roligt att skänka till Rödakorsets julauktion som hålls årligen i bygdegården i Roslagsbro så drömmandet lär fortsätta ett tag...
O well, I have marineblue cottontwill for a pair of pants to me before I can sew annything else, also I promised my mom to sew something to the local yearly Readcross christmasauction.
Ses snart igen!
/Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!