torsdag 15 oktober 2009

Tack så mycket!

Oerhört tjusiga Neah lottade ut 4 inbjudningar till Spotify för ett tag sedan och när jag senast besökte henne såg jag att jag hade fått en av dem!

Tack och bock!


Hon är en kreativ alltiallo som syr, pysslar och sjunger (se klippet nedan! Jag får gåshud!)
Titta gärna in till henne! Just nu håller hon på att flytta också- Lycka till med nya huset!
The lovely Neah at "Gullsvansar och Kärlekslimpor" gave me an invitation for Spotify!
Thank you dear!
She sew and sing (Her voice gives me goosebumps!) and her blog is always so stylish!
18/10
Så tokigt det kan bli ibland, var det jag eller Lillen som postade de här inlägget? Jag glömde ju länka! / sometimes I wonder who makes my posts, me or my son? I forgot to make this link to Neah
Ses snart igen!
/Nadja

1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!