onsdag 21 oktober 2009

En blivande datanörd?

Vad gör lillen framför datorn?
What´s he doing by the computer?
Tittar på youtube såklart!
Watching youtube ofcourse!
Traktorer är bland det bästa som finns enligt honom (och grävmaskiner)!
Tillsammans med Postis Per, han älskar introt! (Och jag med för den delen!)
My son loves traktors (and excavators)!
And Postman Pat, both of us loves the theme song!
Älskar stadsmiljön! Där skulle jag kunna bo!
I love Greendale! Wish I lived there!
Ses snart igen!
/Nadja

2 kommentarer:

  1. Helt klart en blivande liten hacker :-)
    Gossens min på speciellt bild no:2 är för härlig.
    Visst får du länka, du gör mig glad, jag gör gärna detsamma.
    Kram Trollmor

    SvaraRadera
  2. Så söt han är!
    Den där traktorfilmen måste jag visa för Milo!
    Ha en underbar helg!

    Verica :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!