tisdag 20 oktober 2009

Ute i butik nu!

Jag har inte berättat om en väldigt rolig sak som hänt mig eftersom jag ville visa er det här

En jättefin butik här hemma i Hallstavik som jag upptäckte först i våras trots att jag har bott här i nästan fyra år! Jag trodde faktiskt att det bara var ett glasmästeri...
Men det finns fantastiska saker här! Underbar choklad och riktigt kvallitetsgodis, ett enormt utbud på te, kryddor, hemgjorda tvålar, underbar keramik, glas, små burkar med sylt och senap och mycket mycket mer!

Och!
Här säljs numera min egendesignade barnmössa!

Visst är det roligt! Jag är jätteglad för det!
(Var inne med en ny mössleverans i dag, svarta och gröna med vita prickar. De finns i storleken barn (ca 1-6 år) och "småtting" (0-1 år)
A local shop is now selling the baby and children caps that I make!
Ses snart igen!
/Nadja

1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!