måndag 7 december 2009

Så var det då ett par byxor som jag lovat...

Ja, roligare hus än så här bor vi inte i... Lägenheten är tyvär allt för mörk att fota i så jag visar upp mig huttrandes (+3 grader) enbart för eran skull *haha*

(Så uräkta den lätt sura minen på bilden *blink*)

Jumpern känner ni såklart igen!
Byxorna då... Egenhändigt konstruerat mönster, knäpps med klädda knappar på vänster höft! Jag hade de här i tanken.

I havent forgot that I promissed you a pitchure of my newly sewn throusers! Well here they are, I´m modelling outside our boring house beccause we have to dark inside our apartment. It´s only +3 celcisus som I´m huittering for you dear readers only *haha* (so I´m really sorry for the sad face)
The trousers are made with dressed buttons in my left side like on the pitchure above that inspired me to make my self a pattern.

I guess you recognize my knitted jumper?

Ses snart igen!
/Nadja

6 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig! Hur i all världen får du tid till allting?

    SvaraRadera
  2. Mari, tiden får jag genom att inte sova och lämna plutten till farmor ;)

    SvaraRadera
  3. superfina! Jag vill ha ett par eller två från Heyday clothing men det är typ slut i min stl. Önskar att jag kunde sy ett par själv.

    SvaraRadera
  4. Betty Lou, jag hjälper dig gärna! (Oavsett om du vill ha praktiska sytips eller beställa *reklam* haha)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!