tisdag 29 december 2009

En ny kjol!

Ni kanske minns att jag förälskade mig i ett tyg förut? Här är resultatet!
(som vanligt så har jag användt den sedan i julas och ja... den är vare sig nystruken eller nytvättad, det blir väl så när man har barn *haha*)
Mycket av detaljerna är handsydda som fållen, slitsen och dragkedjan, mycket tackvare en sömnadshandbok som jag fått låna av svärmor! (Boken kommer att presenteras innom kort!)
Do you remember the fabric I presented to you? Well, here´s the result!
(As usually it´s neither newly washed or irond as I have used it since christmas, could it be baccause I have a child? *haha*)
A lot of the deatiles is sewn by hand, the hem, the slits and the zipper, much thanks to a sewing book borroved from my mother in law (The book will be presented shortely!)
Ses snart igen!
/Nadja

5 kommentarer:

  1. Tjusigt!

    Hittade dig nyss, vilket jag ar glad for, du har en mycket fin blogg.

    Gott nytt ar!

    SvaraRadera
  2. Du är ju född till modell!!!

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda för era fina kommenterer!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Riktigt, riktigt snyggt! Å du - vilka läckra skor!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!