torsdag 31 december 2009

Snart dags för en ny klänning?

För några dagar sedan fick jag ett litet brev innehållande dessa mönster! De kommer från Wearing History´s etsyshop. Jag hade räknat minst en månadslång väntan med tanke på att jag köpte dem staxt före jul men postgången överaskade mig positivt med tanke på att de kommer från USA!
Nu håller jag på och funderar på vad jag ska sy (som vanligt haha!)
A coupple of days ago I recived a letter containing theese patterns from Wearing Hostory´s etsyshop. I thougth it would take over a month untill I had theese as it was near christmas when I orderd, no no! I think it went really fast as it´s orderd from the states!
Now I´m in the progress of thinking what kind of fabric to use and witch pattern to start with (as always haha!)
Ses snart igen!
/Nadja

7 kommentarer:

  1. De ar ju underbara allihop!
    Grattis till fynden!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det ska bli väldigt spännande då de är min aförst vintagemönster!

    SvaraRadera
  3. Läckert! Varje gång jag går in på din blogg så blir jag inspirerad till att sy. Men... på vägen till syrummet finns så många måsten så jag kommer aldrig fram.

    SvaraRadera
  4. Baronessan, vad härligt att jag inspirerar :D Men nu är du lite blyg, jag vet nog att du hittar in i syrummet lite då och då ;)

    SvaraRadera
  5. Åh, sy en klänning med rosettfickor! Så fin, jag tror jag blev lite kär hihi

    SvaraRadera
  6. Jag fastnade för nummer 9430, super läcker ju!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!