söndag 20 december 2009

Stil!

Så här såg vi ut när vi var på dop i går! Visst är vi tjusiga! (Även farmor och Lillen fastnade på bild)
Mina pampusher användes och i dem hade jag mina ormskor. Handväskan känner ni också igen! Pälsen är en av min mammas gamla i kanin.
We went to a christening yesterday, don´t we look good! (Our sun and grandma with my love)
I let my handbag and galoshes to have some fun (and the snakeskinn shoes to inside the galoshes!) The fur is one of my moms old made of rabbit.

Ses snart igen!
/Nadja

3 kommentarer:

  1. Thank you for visiting my blog! I will definitely add you back, you are a lovely stylish lady! I love Sweden, I was there a few years ago and though the people were so friendly. And I want some of your snow!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!