söndag 27 december 2009

Helgpysslat...

Hej igen! Jag hoppas att ni har haft en bra och trevlig jul!
Hello again! I hope you have had a really nice and happy christmas!

Det här är en av sakerna som jag har gjort under julen, ett hårnät! Det var lätt att göra när jag väl kom igång.
Vad tycker ni, jag har ett till på gång och jag funderar på att göra en liten utlottning av det: Skulle någon av er läsare vara intresserade av ett sådant?
This is one of the things I made during the holliday, a snood! It was easy to knit when I found the trick.
I am in the progress of making one more, would you like me to make it to a giveaway?
Ses snart igen!
/Nadja

5 kommentarer:

  1. Oh, i en sån utlottning skulle jag definitivt ara med =)

    SvaraRadera
  2. A snood! That is so cool, it looks so 40's. Wow, you are so lucky to live close to Herrang; I had to travel across the world to dance there. I would love to go again, it was very beautiful!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni haft en trevlig jul!

    SvaraRadera
  4. Bettie Booh: Då kommer det en utlottning så småning om då- när jag har åtminstonne en som vill delta i den!

    Enken: Mabey we will meet one year!

    Mari: Tack! Julen var väldigt trevlig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!