söndag 6 september 2009

Jag har ett nytt tyg!

Klicka på bilden för att se den större/ Please click at the image to se it bigger

För ett par veckor sedan gjorde jag en beställning här, jag hade fått en vision av en blus! Tack så mycket Fleur för lånet av bilderna! (hennes orginalinlägg hittar ni här)
Så nu vet ni vad jag har på gång...
I have got a new fabric!
A coupple of weeks ago I made an order here, I had a vision of an blouse! Thanks allot beautiful Fleur for the lend of your photos! Hope you like the collage. (The original post with the photos you find here)
Now you know what´s going on...
Ses snart igen!
/Nadja

1 kommentar:

  1. Tack för tipset om namnet! Hade jag varit lite modigare hade jag helt klart tagit något sådant namn, men efter mycket funderande inser jag att det är "Johanna Ask" som kommer stå på plaggen. Och tygproverna! Jag skäms... de låg i mitt skåp på jobbet från dagen jag fick din adress :) Sedan glömde jag av det under tiden jag var på jobbet, och kom på den när jag var på väg hem. Typ varje dag. Men jag skickar dem idag! Hoppas du får en fin tisdag! Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!