torsdag 3 september 2009

I går blev vi bjudna på middag!

Jag gör ett nytt försök med att göra kollage av bilderna ;)
Kjolen är underdelen av en tvådelad klänning i satäng med ljuvliga gula rosor!
toppen är en gammal från H&M
I make a new try with my photoshop skills ;)
We were invited to a dinner at a friend.
The skirt is the bottompart from a 2 piced 50´s vintage dress, I love the yellow roses!
The top is from H&M

Dessutom så låg det ett paket i brevlådan innehållade det ni kan se här tidigare på dagen! Gördel och bh från slutet av 50- början av 60 talet. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om vintageunderkläder faktiskt... Gördeln är helt ok men bh´n, nä... jag tycker nog att modärna är bekvämare även om man får en mer "autentisk" silluett med autentiska underkläder...
Nåja, tradera, det är underbart! Och nu har jag gjort min Ebay debut också (tyvär utan vinst) *hehe*
Erlier the day I found this wrapt in a parcel! The girdle and the bra is from end of 50- beginning of 60´s. I really don´t know what to think of vintage lingerie... Well it´s beautifull but I belive I prefer modern bras instead of vintage ones (eaven though it gives a more "authentic" sillouette)
Well, swedish tradera is wonderfull, and now I have also made my ebay debut! *hehe*
Ses snart igen!
/Nadja

1 kommentar:

  1. Vad skoj med lite digitalt meckande med bilderna.
    Du blir nog snart en klädes konstnär i den digitala världen också!

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!