torsdag 24 september 2009

Ett UFO- Un-finnished-Objekt avklarat!

Lillens pappa bad mig om en tröja i våras! Och först nu är den klar... Lite borde jag faktiskt skämmas, det var bara att sy fast fickorna och muddarna (20 minuters arbete).

Faktiskt så var det så att jag trodde jag hade tänkt fel och när jag upptäcker at jag gjort fel och måste göra om, ja, då tappar jag inspirationen och sakern blir liggande... Och sen visade det sig att jag inte hade gjort fel, jag hade inte kunnat göra på något annat sätt!

Nu är den ialla fall klar!

Vad tror ni om modellinsatsen? Framtida yrke? ;)

At last ! finnished this sweater! My fiancé askt for a sweater at spring but it is now the projekt is finaly over... Mabey I should be ashamed beccause the remaining work were only 20 minutes!
Well what do you think of the modell? Future work? ;)
Ses snart igen!
/Nadja

4 kommentarer:

  1. Oh la la - fantastico! Ja, alltså dina sömnadskunskaper - inte gubbens modellande. Han får nog öva lite till tror jag.
    Så där är jag också - det går emot och så blir det liggande. Längesen jag sydde nu... segt.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med om att han får öva!
    Det är segt i perioder, jag hatar att sprätta! Men! Att låta det ligga ett tag och samla kraft och mod för att bita i det sura äpplet gör att det känns så bra när det är äntligen är klart!

    SvaraRadera
  3. Det värsta är att det står en helt avklädd fåtölj och väntar på mig i syrummet. Jag samlar mig och samlar mig men jag kommer inte till skott. Har förmodligen väntat för länge. Kanske den hamnar på majbrasan...

    SvaraRadera
  4. En fotölj! Vad kul! Vad är det för sort? Jah har bara klätt om stolar men en fotölj låter ju jättekul ju! Tur att det är lång tid kvar till majbrasornas tid ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!