torsdag 2 juli 2009

Nyligen funnet! En likasinnad vän och en klänning!

Den här härliga "tanten" (vackra kvinnan!) träffade jag och Lillen i tisdags!
Vi packade in oss i PV´n och for till Herräng där det är dansläger nu och ett par veckor framöver. (Där kan man lära sig dansa Lindy hop, Boogie woogie, steppa och massa andra roliga danser som jag varken kan namnen till och garanterat kommer misslyckas med att stava till ;p )
Miriam heter hon ialla falll och det är hon som bjuder på kafferep på sin blogg!

Vi lunchade tillsammans och hon visade runt mig på området där alla dansarna håller till och självklart så har de försäljning av olika dansattiraljer, skor och tillbehör och självklart så fanns det ett tält fyllt med vintage/secondhand kläder
Där hittade jag den här fina klänningen!


Och en liten närbild på min supersnygga lugg!
Newly found! A friend and a dress
This week I and my son meet Miriam at Herrängs dancecamp. We had lunch and she showed me the camp were I found this dress in a tent were they sold vintage and seccondhand clothes together with danceshoes and other "dancegadgets".
The last pitchure is on my beautiful wavebang!
Ses snart igen!
/Nadja

2 kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!