lördag 30 januari 2010

Mina favoriter...

...just nu är jag särskilt nöjd med dessa fynd:
Virkad handväska med blått foder 15 kr på Pingstkyrkans loppis i Norrtälje
Björn Borg skoletter i mocka köpta på 50% rea! Har tittat på dem hela hösten!
Bonbonjär a´la Marilyn Monroe! (Gubben tycker att hon ser ut som ett lik) 10kronor för henne
Things I love at this moment!
Crochet handbag with ligth bluesatin inside, 15 sek.
Björn Borg suede shoes (I walked by them almost every day since august) now they were put down with 50%
Candy bowl a´la Marilyn Monroe, 10sek. (my spouse thinks she loks like a corps)

Och självklart älskar jag mitt röda läppstift!
And of course I also love my red lipstick!
Ses snart igen!
/Nadja

6 kommentarer:

  1. Åh så söta skor, tror de kommer vara jätte snygga på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilka bra fynd!!! Gillar liket skarpt ;)

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande med huset!!!!!!!! Väntar spänt på bilder! Lova att kika in till mig och berätta när du lagt upp lite bilder! Älskar att se "nya" hus innan folk satt sin prägel, då kan man liksom fantisera in och se potentialen! :):):) Grattis till husägarrollen!!!!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till huset. Nyfiken, berätta mer...

    Skorna ser ju att ha varit ett riktigt kap. Så kul när man tittat på något länge och så plötsligt blir man dess ägare.

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg nyans på läppstiftet. Vilket nummer är det?

    SvaraRadera
  6. Det är color fever 120. Älskar färgen och det sitter som berget på mina läppar!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två, då blir jag glad!